Aarhus Universitets logo
Mandag den 27. august 2007 på Danmarks Pædagogiske Universitetsskole
Seminar om Didaktik, visualitet, performativitet arrangeret af Forskningsenheden Visuel Kultur som pædagogisk fagområde
Ph.d.-forsvar af cand.mag. Sarah Højgaard Cawood
Den norske regerings Kunnskapsdepartementet har valgt Clearinghouse til at kortlægge lærerkompetencers betydning for børns læring.
Beskrivelse: Mødet vil fokusere på interne drøftelser og sparring på papers in progress, 2. draft HPA-serie No. 2.
Deltagere: projektgruppen
PROGRAM
Tirsdag den 21. augustdagen starter i Auditorium 1, Søauditorierne, bygning 1250, Aarhus Universitet
kl. 13.00-15.00- Velkomst…
Open lecture by professor Thomas M. Achenbach & professor Leslie A. Rescorla
Børn, der allerede i børnehaveklassen har leget med sproget, bliver bedre til at læse. Det viser nye analyser af, hvad der virker og ikke virker i…
Det kritiske blik på forudsætninger for de positioner, der indtages i genstandsfeltet og i konstruktuionen af genstandsfeltet.
Det er ikke nok at sætte timetallet op i skolen. Forsøg med heldagsskoler i Vollsmose giver gode resultater, men der skal fokuseres mere på indholdet…
Side 1 af 2