Aarhus Universitets logo
På instituttets vegne vil vi gerne sige en dybtfølt tak for indsatsen. Personligt er vi begge dybt taknemmelige for at have fået lejlighed til at…
Kan en teatergudstjeneste lægge sig i forlængelse af Luther? To forskere fra Praktisk Teologi vurderer Svalegangens bud på en befrielse af…
Digital dannelse er en opgave for skolen, men det kræver løbende diskussioner og udviklingsforløb, der klæder lærerne på til udfordringen. Det mener…
Ph.d.-studerende ved Historie, Aarhus Universitet, Silke Holmqvist har skrevet et blogindlæg, som tager udgangspunkt i hendes ph.d.-projekt. Det…
De nye ph.d.-studerende på IKK præsenterer her deres projekter. Siden bliver løbende opdateret med nye navne.
Asterisk bringer dig denne gang tæt på lærerens nye rolle. Vi søger svar på, om lærerne har mistet autonomi, eller om de har fået styrket deres…
Artikel i magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Univesitet, nr. 81, juni 2017, om leg.
Det er vigtigt, at børn får tid til at lege, da det er med til at…
Artikel i magasinet Asterisk fra DPU, Aarhus Univesitet, nr. 81, juni 2017, om digital seksualisering.
Artiklen omhandler nettet som socialt og…
Side 4 af 7