Aarhus Universitets logo
Nyt forskningsnotat fra følgeforskningen af læringsprogrammet ’Lær for Livet’ viser en positiv sammenhæng mellem et længerevarende fagligt løft i…
Thomas Fibiger, specialist in contemporary Shi‘i Islam in Bahrain and Kuwait, has been appointed to an associate professorship in the Department for…
En behovsanalyse om kvalitetsudvikling i franskundervisningen viser, at fagdidaktiske kompetencer står højt på ønskelisten, men også digitale…
I tre videoer fortæller gymnasieledere om deres erfaringer med indsamling, fastholdelse og fortolkning af kvalitative data fra undervisningen med…
Fire nuværende og en tidligere studerende fra Digital design vandt fredag eftermiddag 1. pladsen indenfor mobilitet-sporet i Open Data Challenge 2019.
Forskere fra Aarhus Universitet har sammen med VIVE, Aarhus Kommune samt Erhvervsakademi Aarhus modtaget en bevilling fra VELUX FONDEN til et projekt,…
Et nyt internationalt forskningsprojekt, som professor MSO Mikkel Rytter skal indgå i, har netop fået tildelt en millionbevilling fra Nordforsk til at…
Diskussionen om unges mistrivsel tager afsæt i et urealistisk ideal om et lykkeligt, smertefrit velbefindende. Men læringsprocesser er smertefulde, og…
I år arrangeres den af Afdeling for Pædagogisk Antropologi.
dette er en test
Side 1 af 3